نشانه های نارسایی مزمن کلیوی چه هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نشانه های نارسایی مزمن کلیوی چه هستند

نارسایی مزمن کلیوی به فرآیند که عملکرد اصلی کلیه ها شروع به تدریج و برگشت ناپذیر کاهش مراجعه کرده، و یک سری از علائم و اختلالات سوخت و ساز در این فرایند رخ می دهد تا زمانی که توابع کاملا از دست داد. برای بیماران مبتلا به CRF، بسیاری از علائم آشکار می تواند در هر مرحله رخ می دهد.

1.Symptoms در سیستم عصبی:

علائم در مراحل اولیه CRF ممکن است بی خوابی، اختلال نقص توجه و hypomnesis، و در مرحله بعد علائم مانند سردرد، خواب آلودگی و کما ممکن است ظاهر می شود.

2.Symptoms در دستگاه گوارش:

بیمار ممکن است علائم مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، و طعم و مزه ادرار در دهان داشته باشد. برخی از بیماران ممکن است نشانه ای از خونریزی در دستگاه گوارش، که به طور عمده توسط فرسایش از زخم معده در دستگاه گوارش ایجاد می شود داشته باشد.

3.Symptoms در سیستم قلبی و عروقی:

بیمار ممکن است او پیدا می شود نارسایی قلبی، فشار خون بالا، تصلب شرایین و، و غیره این بیماری به طور عمده توسط اسیدوز، کم خونی و تجمع مواد سمی ایجاد می شود.

4.Symptoms در سیستم تنفسی:

علائم مثل نفس کوتاه، نفس عمیق بکشید و ادم ریوی ممکن است یافت می شود. دلایل عمده ای از این بیماری است بیش از حد مایع حجم، اسیدوز، و نارسایی قلبی.

5.Symptoms در مورد پوست:

سطح بالا فسفر، پاراتورمون سطح بالا، و مواد سمی در خون ممکن است خارش پوست شود. بیمار همچنین ممکن است پوست خشک، که به طور عمده توسط کاهش مایعات بدن ایجاد می شود داشته باشد.

اختلالات 6.Metabolic از آب، الکترولیت ها و اسید و باز:

بیمار ممکن است اسیدوز متابولیک، که توسط گلومرول ها دفع یون هیدروژن غیر طبیعی یا کاهش جذب گلومرولی به HCO3- باعث دارند. بسیاری از اختلالات سوخت و ساز نیز در این روند به نظر می رسد، مانند آب، سدیم، پتاسیم، کلسیم و فسفر، و غیره

اختلالات 7.Metabolic از پروتئین و قند و شکر:

ارائه عمده اختلالات سوخت و ساز پروتئین می ازوتمی، کاهش سطح آلبومین سرم و کاهش سطح اسید آمینه ضروری است. اختلالات متابولیک قند عمدتا به عنوان کاهش تحمل قند و هیپوگلیسمی رفتار کنند.

اگر سوالی دیگر، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-symptoms/477.html





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: